Tagasiside rühmatööle

1) Mis oli sinu roll rühmatöös, kuidas jagasite ülesanded? Jagasime Marite poolt tehtud Facebooki grupis ülesanded ära. Piret  ja Marite olid jõudnud enamikele ülesannetele juba selleks ajaks vastata. Seega jagasime ülesanded järgmiselt: Piret ja Marite  vastasid  küsimustele. Mailis ja Kadri-Kai proovisid teha vastuseid lühemaks ja esitluseks sobivamaks. Kadri- Kai kirjutas analüüsi – Mida annab “Hariduse ja kasvatuse sõnaraamat” teie mõiste definitsiooniks, hiljem  täiendas seda Kerlin. Kerlin kirjutas analüüsi: “Kuidas haakub/on seotud teie grupi mõiste teiste gruppide mõistetega”. Minu ülesandeks oli koostada Powtoonis esitlus. Alguses tundus, et kõik said justkui võrdsed ülesanded. Grupi vestlus toimus Facebookis ja materjalid said üles laetud google docsi.

2)Kuidas rühmatöö sinu arvates õnnestus? Mis oli keeruline? Mis jäi segaseks? Mis õnnestus hästi?  Sain päris ruttu aru, et esitluse tegemise sooviga võtsin endale mahuka ülesande. Alguses kui Powtoonis end registreerisin, siis oli mul võimalus kasutada kõiki võimalusi esitluse tegemiseks. Kuna ma registreerisin ajal, mil esitlust kohe tegema ei saanud hakata, siis alustasin sellega  hiljem. Kui aga esitlust hiljem tegema hakkasin- mõistsin, et oleks võinud ka hiljem registreerida.  Kuid registreerimise hetkel ei teadnud, et Powtoons pakub võimalust kasutada 48 tundi kõiki efekte ja võimalusi. Kui selle 48 h aja sees ei jõudnud esitlusega valmis, siis kadusid lisaefektid. Pean efektide kadu selle lehekülje puhul väga suureks miinuseks. Lisaks tundus mulle, et 20-ne sekundiline slaidi pikkus jääb ajaliselt lühikeseks.  Meie esitluse esimese versiooni jõudsin efektidega youtube üles laadida aga kuna rühmana jõudsime arusaamisele, et võiks täiendusi teha, siis kõik püüdlused jõuda 48 tunnise aja sisse kadusid.   Aga teades, mis võimalused olid 48 tunni jooksul, tundub  lõppversioon on “lageda võitu”. Mailis ja Kadri-Kai proovisid alguses Pireti ja Marite poolt kirjutatud vastustest kokkuvõtteid teha . Sain neid kasutada ja võimalusel aitas Kerlin lauseid täiendada. Marite andis ka võimalusel nõu, kui leidis, et asi ei toimi, mis aitas oma tööd paremini analüüsida. Järgmisel  päeval aitasid Kadri-Kai ja Mailis lisainfot otsida ja otsisid uue versiooni jaoks lisainfot ja aitasid  täiendusi teha. Kuna me elame erinevais paigus ja arvutit kasutame erinevatel aegadel, siis rühmatööd  teha on suhteliselt keeruline.

Mõistan, et inimestel on eraelu ning erinev päevakava. Seetõttu on raske olnud teha rühmatööd, kus inimesed on rühmadeks moodustatud juhuslikult. Mul on kursusel moodustunud oma grupp, kellega olen harjunud koostööd tegema, kuna tean, et nende internetis veedetav aeg sarnaneb minu omaga. Väga raske on teha koostööd uute inimestega, kellel sinust erinev arvuti kasutus ja päevakava. Aga kõik andsid endast parima.:)

Õnnestumiseks aga pean seda, et sain infot selle kohta, kellega tulevikus saab koostööd teha. Lisaks andsid kaastudengid tagasisidet esitlusele, mis aitas märgata puudujääke, mis endal jäi tähelepanuta. Näiteks Marite ja Kerin märkasid algul, et sisse loetud tekst oli slaididel liiga vaikne. Seega tuli kõik uuesti sisse lugeda. Ise ma seda poleks täheldanud, sest tekst oli juba selgeks saanud 😀 Lisaks on õppekava kohta nüüd palju materjali, mida saab ehk ka edaspidi kasutada.

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s