Minust

Minu nimi on Liis Viin. Olen lasteaias 6-7 aastaste laste õpetaja, haridustehnoloog ja muusikaringi juhendaja. Lasteaias olen töötanud 6 aastat. Haridustehnoloogina 3 aastat. Septembrist (2016) alustasin koos kahe haridustehnoloogiga  AHI-i ( Alushariduse haridustehnoloogia innovaatorid) eestvedamist, et lasteaedades töötavad haridustehnoloogid saaksid jagada kogemusi ja ideid. Võrgustiku FB lehekülg

2017. aasta sügisest hakkan koostama e-koolikoti jaoks kvaliteetseid õppematerjale ja digikogumikke.

Käesolev e-portfoolio annab ülevaate ülikoolis tehtust ning ka sellest, kuidas olen saadud teadmisi rakendanud lasteaia õppetöös. Lehekülg on seotud erinevate wordpressi veebilehtedega. Lisaks olen uusi ideid saanud HITSA koolitustelt. Ülevaade  Läbitud koolitused

 

 

Leave a Reply

