Õpileping

Link ülesandele: Ülesanne õpilepingule

Mida soovin õppida/mis valdkonda? Õpikeskkondadega seoses soovin, et ma ei peaks kulutama oma aega ja energiat õpikeskkondadele, mis on juba oma sisult ajale jalgu jäänud. Siiani pean tudengina kõige mugavamaks eDidaktikumi. Bakalureuse esimesel kursusel tundsin, et EduFeedr ei ole minu jaoks nii mugav. Nüüd avaneb taas võimalus seda katsetada. See õppimise koht mulle endale.  Aine oma nimetuselt tundub minu jaoks huvitav ning hea meelega omandan kõike, mida saan edaspidi enda töös kasutad.

Eesmärgid? Saada teadmisi, mida veel ei oma. Saada uusi teadmisi ka kaastudengitelt.

Strateegiad? Käia loengutes kohal, hoida ülesannetel silma peal ja need lahendada nii, et ajahätta ei jääks. Lisaks grupitöödes jaotada ülesanded selgelt ja arusaadavalt ning tähtaegadest kinni pidada. Kulutada aega sellele, mis huvitab.

Vahendid/ressurisid? Eelkõige panen paika, mis aeg üldse minu graafikust kulub koolitöödele. Seda selleks, et töö ja kool üksteist segama ei hakkaks. Tehnoloogia puhul toetun enda isiklikule sülearvutile.

Hindamine? Hindamine sõltub minust endast. Kas saadud teadmised annavad mulle midagi juurde või mitte? Tean, et enda jaoks huvitavaid ülesandeid teen maksimum ressursiga. Omandan uusi teadmisi enda, mitte õppejõu jaoks.

 

Reflektsioon

 

Leave a Reply

