Reflektsioon (Innovatsioonitehnoloogia)

Pildiotsingu steve jobs good artists quote tulemus

Minu jaoks on reflektsioonide kirjutamine toimunud siiani alati mängeldes. Ilmselt seetõttu, et olen tundnud end teadvat juba loengus käsitletud teemast varem niipalju, et juurde saadud teadmised vaid täiendavad seda.  Seda töökogemusele toetudes ja ilmselt oli see bakalaureuse võlu. Ma juba näen,et magistris see ei tööta enam nii. Haridustehnoloogina töötades olen erinevatel koolitustel (HITSA-s ja ka Tallinna Ülikooli bakalaureuse õpingutel kokku puutunud mõisetga “innovatsioon”. Jah, ma olen haridustehnoloog aga seda alushariduse valdkonnas. Seega kõik, mis on seni olnud seotud innovatsioonitehnoloogiaga on minu jaoks olnud tahvelarvutit, GPS-kunst, interavktiivne tahvel, e-õpe jne.  Kõik see, millega igapäevaselt tööl õppetegevusi läbi viin ja mille kasutamist õpetan lastele. Nii olengi innovatsiooni mõiste puhul keskendunud mõistele “digi” nagu tõi välja ka õppejõud. Harjumatu on mõelda, et pean nüüdsest haarama suuremat suutäit, kui varem. Et alusharidus ei saa olla enam minu jaoks A ja O. Lisanduvad kõik teised haridusastmed. Innovatsioonitehnoloogia sellisena, nagu ma sellest loengus kuulsin on suur tume ala, millesse pole varem nii süvitsi süvenenud.

Seega tagasi vaadates oli loengu algul esitatud küsimus” Mis on minu jaoks innvovatsioon” väga vajalik, et tekiks huvi kaasa mõelda ja süveneda. Loengus käsitletud teemad hõlmasid väga paljut seda, mis mind hetkel igapäevases töös ei puuduta ( sotsiaalne innovatsioon, kool (e-kool), üldharidus, majandus, turundamine, protsess, toode). Seega tuli välja, et innovtasioonitehnoloogiast ei tea ma põhimõtteliselt üldse. Ei tea olemust ja  seda, kui paljut see haldab ning millest see tegelikult koosneb.

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

